خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
استاکر یا لیفتراک برقی چیست و چه مزیتی دارد؟

در چند سال گذشته، تغییری در نوع تجهیزاتی که شرکت‌ها برای عملیات جابجایی پالت پلاستیکی و دیگر محصولات خود استفاده می‌کنند، رخ داده است. به دنبال جایگزینی موتورهای احتراق داخلی (IC) یا استفاده در کنار آن‌ها، لیفتراک‌های برقی یا استاکرها در حال تبدیل شدن به یک موتور محبوب هستند. از ارائه راندمان و تطبیق پذیری بالا گرفته تا آگاهی محیطی و TCO کمتر (هزینه کل مالکیت)، موتورهای الکتریکی دارای طیف گسترده ای از مزیت ها هستند.


در ادامه 6 مزیت کلیدی استاکرها یا لیفتراک های برقی را پرداخته شده است:

سازگار با محیط زیست


استاکرها به طور چشمگیری میزان تولید کربن را کاهش می دهند. در واقع، آنها تولید گازهای گلخانه ای صفر می کنند که به طور قابل توجهی اثرات زیست محیطی شما را به حداقل می رساند. این یک عامل بسیار مهم است که باید در نظر بگیرید وقتی به وضعیت فعلی سیاره فکر می کنید و روی کارکردن به روشی پایدارتر تمرکز می کنید.
اینجا فقط سلامت سیاره نیست که از آن سود می برد. بدون دود اگزوز یا گازهای سمی در یک منطقه بسته، لیفتراک های برقی برای اپراتور و کسانی که در محیط اطراف کار می کنند نیز سالم تر هستند.

لیفتراک های برقی از باتری های لیتیوم یون (Li-ion) یا سرب اسید استفاده می کنند. هر دو نوع باتری قابل شارژ هستند و 30 درصد افزایش بهره وری انرژی را ارائه می دهند. و همانطور که از نامش مشخص است، باتری های سرب اسیدی عمدتاً از سرب تشکیل شده اند که قابل بازیافت هستند.

راه حل های پایدار برای بسیاری از افراد و سازمان ها در شرایط جوی کنونی اولویت رو به رشدی است و حرکت به سمت وسایل نقلیه برقی گامی در جهت درست است.

کاهش آلودگی صوتی


وسایل نقلیه الکتریکی صدای کمتری نسبت به موتورهای احتراق داخلی سنتی منتشر می‌کنند که عملکرد عمومی شما را بسیار آرام‌تر می‌کند. یک محیط ساکت تر به اپراتورها اجازه می دهد تا با سهولت بیشتری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و همچنین خطر آسیب را کاهش می دهد. باور کنید یا نه، صدای بلند موتورهای سنتی در صورت استفاده روزانه، پتانسیل ایجاد سردرد، استرس و خستگی را دارند – اینها فقط اثرات کوتاه مدت هستند. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صداهای بلند مانند یک انبار یا کارخانه می تواند منجر به آسیب شنوایی یا حتی از دست دادن دائمی شود.

ماشین‌هایی مانند لیفتراک برقی 3 و 4 چرخ 48 ولتی TCM، FB/FTB14-20(L)-E3، دارای گیربکس کم صدایی هستند که شرایط شنوایی را هم برای رانندگان و هم برای اطرافیانشان بهبود می‌بخشد.

استاکرها همه کاره هستند


لیفتراک های برقی را می توان هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد. مزیت آلایندگی صفر کامیون های برقی به این معنی است که آنها هیچ بخاری از خود ساطع نمی کنند و آنها را به یک مکمل عالی برای انبارها و کارخانه ها تبدیل می کند. آنها همچنین بسیار قابل مانور هستند - شاسی کوچک آنها شعاع گردش جمع و جور را امکان پذیر می کند و حرکت در فضاهای تنگ مانند راهروهای انبار را بدون درز می کند.

در حالی که لیفتراک‌های موتور احتراق داخلی (IC) به طور کلی برای استفاده در فضای باز مناسب‌تر هستند، وسایل نقلیه الکتریکی ناهموار هستند و در طول سال‌ها پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند و باعث می‌شود هنگام کار در فضای باز بسیار پایدار و کارآمد باشند. آنها همچنین برای همه شرایط آب و هوایی بهینه شده اند زیرا بسیاری از وسایل نقلیه دارای کابین بسته، گرمایش، تهویه مطبوع و چراغ های اضافی هستند که خودرو، محیط اطراف و بارهای آن را روشن می کند. نورپردازی با کیفیت بالا به اپراتورها دید واضح و آگاهی کامل در هنگام موقعیت یابی و بارگیری می دهد و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که افراد مجاور از حضور کامیون آگاه هستند.

طراحی ارگونومیک


سلامتی، ایمنی و آسایش. اینها سه عاملی هستند که برای اپراتورها لازم است تا در محل کار احساس شادی و اطمینان کنند. در مقایسه با کامیون‌های جایگزین، لیفتراک‌های برقی تجربه رانندگی با کیفیت بالاتری را به اپراتورها ارائه می‌دهند که باعث کاهش زمان از کار افتادگی، بهینه‌سازی کارایی و افزایش شادی نیروی کار شما می‌شود.

  • بسیاری از خودروهای برقی اکنون به کنترل های ارگونومیک درجه یک مانند:
  • - کنترل های هیدرولیک نوک انگشتان بهینه شده با نیروی فنر
  • - دسته های قابل تنظیم برای اطمینان از پشتیبانی کامل آناتومیکی و حرکت آزاد
  • - پدال هایی که بدون توجه به قد یا اندازه پای راننده برای کاهش خستگی در موقعیت و زاویه قرار می گیرند.
  • - فرمان شناور با ارتفاع قابل تنظیم و زاویه چرخش برای بهبود وضعیت بدن
  • - دریچه گاز برای کنترل بهتر سرعت

ویژگی‌های ارگونومیک وسایل نقلیه الکتریکی به شما این امکان را می‌دهد تا بارها را در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف به راحتی حمل کنید. این خودروها همچنین لرزش کمتری دارند و همچنین دارای سیستم ترمز پیشرفته هستند. ویژگی های ارگونومیک لیفتراک های برقی باعث افزایش ایمنی اپراتورها، تجهیزات، بارها و کسانی که در محیط اطراف هستند، می شود.


 
تعمیر و نگهداری قطعات مکانیکی کمتر

 

استاکرها به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند، نگهداری آسان تر و ارزان تر است. آنها نیازی به پر کردن منظم مایعات ندارند - مانند مایع خنک کننده و روغن موتور و کمتر از خودروهای دیزلی یا بنزینی خراب می شوند.

تعمیر و نگهداری کمتر همچنین به معنی کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش زمان کار است که برای بهبود کلی هزینه مالکیت شما (TCO) کار می کند.

کاهش TCO


به طور کلی، تجهیزات حمل و نقل مواد الکتریکی مقرون به صرفه تر از همتای خود با موتور گازی یا دیزلی هستند. هزینه اولیه باید مورد توجه قرار گیرد، اما صرفه جویی در هزینه طولانی مدت به دست آمده قابل توجه است و نمی توان نادیده گرفت. نه تنها این، لیفتراک های برقی طول عمر بسیار بیشتری دارند.

مانند بسیاری از شرکت‌ها، بهره‌وری سوخت احتمالاً یکی از ملاحظات اصلی شماست. یک عملیات کارآمد هزینه های سوخت و زمان خرابی و همچنین تاثیرات زیست محیطی شما را کاهش می دهد. خودروهای برقی این مزیت را دارند که نیازی به سوخت ندارند، به این معنی که هزینه سوخت، پر کردن مجدد زمان‌بر یا تجهیزات تهویه هوای گران قیمت ندارند. علاوه بر این، همانطور که در بالا ذکر شد، ماشین‌های برقی به حداقل تعویض و تعمیر قطعات نیاز دارند که به طور قابل توجهی هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.

آیا به فکر تغییر یا اضافه کردن به ناوگان لیفتراک خود هستید؟


در آب و هوای کنونی، گسترش یا تغییر تجهیزات حمل و نقل مواد شما با طیف وسیعی از ملاحظات همراه است. مسلماً یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر گرفته شود پایداری است. لیفتراک های برقی دارای مزیت بزرگی هستند که با انتشار صفر آلایندگی، ردپای کربن شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. بعلاوه، طیف پیشرفته ویژگی‌های ارگونومیک و به طور کلی بهبود یافته TCO، وسایل نقلیه برقی را به گزینه‌ای عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال وسیله‌ای چابک، هوشمند، بادوام، مقرون‌به‌صرفه و به بهبود دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم کمک می‌کند.
 

2.7/5 (3 رای)
ارسال نظر
verification