خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
برای صنایع غذایی و نوشیدنی چه نوع پالتی مناسب است؟

هر ماده غذایی که می توانید تصور کنید در یک سوپرمارکت یا خرده فروشی محلی موجود است. این اقلام که از مزارع و کارخانه‌های تولیدی تهیه شده‌اند، سفری طولانی دارند تا اینکه سرانجام به قفسه فروشگاه برسند. تمام این سفر همه به وسیله یک پالت حمل می شود که باید بهداشتی بوده و تا حد زیادی عاری از آلودگی باشد.

پالت های چوبی به طور فزاینده ای به نفع پالت های پلاستیکی در حمل و نقل و توزیع مواد غذایی و نوشیدنی حذف می شوند. پالت های چوبی خطر آلودگی بیشتری دارند، زیرا باکتری ها، آفات و قارچ ها می توانند روی و زیر سطح چوب زنده بمانند. این آلودگی یک خطر برای سلامتی است و تامین کنندگان می توانند با مسئولیت بیماری مصرف کننده و همچنین جریمه های مالی مواجه شوند.

پالت های پلاستیکی بهداشتی تر هستند و خطر آلودگی مواد غذایی را در حین حمل و نقل کاهش می دهند. پالت های پلاستیکی با کیفیت و استاندارد صنعتی وجود دارند که برای حمل و نقل مواد غذایی و نوشیدنی ایده آل است. در پلاستیکی کالا می توانید انواع متنوعی از پالت پلاستیکی را مشاهده کنید و متناسب با نیاز خود بصورت آنلاین خریداری کنید.

خطرات پالت های چوبی برای صنایع غذایی

الزامات پاکیزگی و ایمنی مواد غذایی در صنعت غذا و نوشیدنی در همه سطوح وجود دارد. عدم رعایت می تواند منجر به طیف وسیعی از پیامدهای قانونی، از اخطارهای مجازات صادر شده توسط بازرسان و پیگرد قانونی در موارد جدی شود.
این الزامات ایمنی مواد غذایی شامل حمل و نقل مواد غذایی می شود. پالت‌های چوبی خطر بیشتری برای نگهداری باکتری‌ها، آفات یا قارچ‌ها دارند، در حالی که خرده‌ها یا میخ‌های بیرون زده این پتانسیل را دارند که بسته‌بندی را بشکنند و این آلودگی را در معرض مواد غذایی قرار دهند. این آلودگی به عنوان یک خطر سلامتی برای مصرف کننده و یک خطر مسئولیت برای تامین کننده است.
در ایالات متحده، گروه حمایت از مصرف کننده NCL آزمایش مستقلی را روی پالت های چوبی مورد استفاده در صنایع غذایی انجام داد. آزمایش آنها نشان داد که تا یک سوم پالت ها غیربهداشتی تلقی می شوند. این شامل بیش از 10 درصد از نمونه هایی است که که با یک باکتری که معمولاً با مسمومیت غذایی مرتبط است، مثبت شد.

کاربرد پالت پلاستیکی بهداشتی در صنعت غذا و نوشیدنی 


استفاده از پالت های پلاستیکی در صنایع غذایی و نوشیدنی، بسیاری از خطرات مرتبط با پالت های چوبی و آلودگی مواد غذایی مرتبط را از بین می برد.
پالت پلاستیکی پالت های پلاستیکی راحت تر از پالت های چوبی تمیز و ضدعفونی می شوند. مواد پلاستیکی آب را جذب نمی کنند، بنابراین هر گونه آلودگی سطحی به راحتی در طول فرآیند تمیز کردن از بین می رود. این بدان معنی است که پالت ها می توانند بارها و بارها بدون افزایش خطر آلودگی مورد استفاده مجدد قرار گیرند.
حشرات و آفات نمی توانند در داخل مواد چوبی زندگی کنند و برای درمان این آفات نیازی به مواد شیمیایی نیست. پالت های پلاستیکی همچنین به دلیل بیرون زدگی میخ ها یا ترکش ها خطر آسیب دیدن بسته بندی را ندارند.

 

چرا از پالت های پلاستیکی برای حمل و نقل مواد غذایی استفاده کنیم؟

  • آسان تمیز میشود
  • خطر آلودگی کمتر
  • بدون حشره و آفت
  • بدون ناخن یا ترکش
  • بدون مواد شیمیایی


این ویژگی های منحصر به فرد حمل و نقل مواد غذایی و نوشیدنی را ایمن می کند و خطر جریمه و مسئولیت تامین کننده را کاهش می دهد. و به یاد داشته باشید که همیشه ایده خوبی است که از دستگاه های بسته بندی پالت با بسته بندی پالت کششی تمیز به جای جابجایی دستی استفاده کنید.


 

4.3/5 (3 رای)
ارسال نظر
verification