خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
فروش عمده پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی معمولا به صورت عمده به فروش می رود، دلیل آن هم نوع کاربرد پالت پلاستیکی می باشد که معمولا در انبارها مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت ها و کارخانه های تولید زیادی اقدام به فروش عمده پالت پلاستیکی می کنند که شرکت پتروپالت کاسپین هم یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع پالت پلاستیکی و مصنوعات پلاستیکی می باشد.

پالت ها انواع و کیفیت های متنوعی دارند و هر کدام وزن، ابعاد، تحمل بار ثابت و متحرک متفاوتی دارند و شما باید با توجه به نیاز خود پالت مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

خرید عمده پالت پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تکی پالت می باشد. زیرا هزینه هایی از قبیل حمل و نقل برای فروش پالت ثابت است و خرید با تعداد بالا باعث کاهش هزینه کلی می شود. همچنین هزینه بارگیری و تخلیه و چیدمان پالت در انبار نیز با خرید عمده کاهش قابل توجهی پیدا می کند. شما می توانید انواع پالت های استاندارد را خریداری کرده و یکبار هزینه انتقال پالت از کارخانه تولید کننده به انبار خود را پرداخت کنید. ضمنا خرید یکباره باعث کاهش احتمال صدمه دیدن پالت هنگام بارگیری و تخلیه و جابجایی می شود.

فروش عمده پالت پلاستیکی در تهران و کرج

شما می توانید جهت سفارش و خرید عمده پلاستیکی از شرکت پترو پالت کاسپین از صفحه تماس با ما اقدام نمائید.

4.1/5 (9 رای)
ارسال نظر
verification