خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
پالت پلاستیکی 110*130

پالت های پلاستیکی سایز 110*130

این پالت ها با این ابعاد عمده مصرف شان در صنایع پتروشیمی می باشد، پتروشیمی ها معمولا برای بسته بنده محصولات خود از این مدل پالت های پلاستیکی استفاده می کنند. پالت های ۱۳۰.۱۱۰.۱۵ دو‌ تیپ مهم دارند و می توان گفت که هر دو مدل تیپ این ها پرفروش و پرطرفدار می باشند. 

ویژگی های پالت های 130 در 110

پالت ۱۳۰،۱۱۰ بزرگترین پالت در بین پالت های رایج می باشد به عبارتی بیشترین سطح مقطع را دارند.  و البته تنوع این مدل پالت با پالت پلاستیکی های دیگر کتر می باشد. 
شرایط بارگیری این پالت ها در کانتینر از ساید ۱۱۰ می باشد که دو پالت در کنار هم قرار می گیرند.
همچنین اگر ظرفیت یک کانتینر را از این مدل بخواهیم پر کنیم هر کانتینر حدود ۳۷۴ عدد پالت پلاستیکی ۱۳۰.۱۱۰ در خود جای می گیرد.
تمام پالت های ۱۳۰،۱۱۰ بدلیل سطح بزرگ باید پایه هایشان به‌هم وصل باشد که ساپورت می کند پالت را و از خمش پالت جلو گیری می کند.

وزن پالت های 130 در 110


پالت ۱۳۰،۱۱۰،۱۵ هیجده و نیم کیلو گرمی که خیلی مقاوم و استحکام بالایی دارند و معمولا پتروشیمی هایی مول پتروشیمی جم، پتروشیمی ایلام، پتروشیمی آریا ساسول از این تیپ پالت استفاده می کنند. 


پالت ۱۳۰،۱۱۰،۱۵ سیزده و نیم کیلو گرمی، این پالت به نسبت ۱۸.۵ کیلو گرمی وزن سبکتری دارد، پنج کیلوگرم اختلاف وزن این دو مدل می باشد، این پالت اگر چه نسبت به مدل دیگر ضعیف تر می باشد و استحکام کمتری دارد اما همان کاربری را دارد و شرکت هایی که هزینه برایشان مهم می باشد از این مدل پالت استفاده می کنند. پتروشیمی هایی مثل پتروشیمی غدیر، پتروشیمی تبریز و چند پتروشیمی دیگر از این مدل استفاده می کنند. 

پالت های پلاستیکی سایز 130 در 110 پترو پالت کاسپین 

پترو پالت کاسپین با سابقه درخشان و طولانی مدت در تولید انوع پالت ها پیشرو می باشد. و چندین محصول با ابعاد 130 در 110 برای مصرف در صنایع مختلف بخصوص در صنایع پتروشیمی موجود دارد. 

در ادامه می توانید انواع پالت های پلاستیکی موجود در این ابعاد را ببینید و با توجه به نیاز خود هر یک از آنها را تهیه کنید :

برای برقراری ارتباط با کارشناسان فروش پترو پالت کاسپین و خرید پالت مورد نظر خود می توانید هم اکنوان اقدام کنید

تماس با پترو پالت کاسپین

 

پالت پلاستیکی کد 114

پالت پلاستیکی کد 115

پالت پلاستیکی کد 116

پالت پلاستیکی کد 224

پالت پلاستیکی کد 226

پالت پلاستیکی کد 227

 

4.3/5 (6 رای)
ارسال نظر
verification