خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
پالت پلاستیکی در شیراز


خرید پالت پلاستیکی شیراز از پترو پالت کاسپین

 

اگر خریدار پالت در شیراز بجای گشتن واسطه ها و خرید از نمایندگی ها مستقیم پالت پلاستیکی مد نظرشان را از کارخانه تولیدی مانند پترو پالت کاسپین انجام دهد حداقل ۶۰٪ درصد تخفیف می گیرد ضمن اینکه با ارایه مدارک تولیدی خود که بتواند ثابت کند شرکت تولیدی می باشد دو درصد نیز تخفیف محصولات را از شرکت می گیرد.
همیشه دغدغه مردم این بوده که اگر محصول مورد نیازشان را از نزدیکترین محل به خود انجام دهند خرید بهتری است، این در حالی است که همه جوانب را بررسی نمی کنند که ممکن است ضرر های زیادی کنند. 
یکی از نگرانی هایشان این می باشد که اگر از شهر دیگری خرید پالت انجام شود زمان را ازدست می دهند و پالت خریداری شده به موقع بدستشان‌نمی رسد در حالی که ارسال بار از قزوین به تمام نقاط کشور تنها پس از خرید و کارهای اداری ۲۴ ساعت زمان میبرد.

مشاوره خرید پالت پلاستیکی پترو پالت کاسپین

پالت پلاستیکی در شیراز
پالت پلاستیکی در شیراز
پالت پلاستیکی در شیراز
پالت پلاستیکی در شیراز

مشاهده تمامی پالت های پترو پالت کاسپین

 

دلایل بالا رفتن قیمت خرید پالت از نمایندگی ها در شیراز

 


 یک شرکت تولید کننده آب معدنی و دیگر نوشیدنی ها برای خط تولید خود نیاز به پالت پلاستیکی دارد و گمان میکند که در شیراز تولید کننده پالت پلاستیکی می باشد و پس از این که متوجه می شود تولید کننده پالت در شیراز وجود ندارد به سراغ مغازه ها و واسطه ها می رود و قیمت پالت خریداری شده آن ها بسیار بالا می رود.

- بدلیل نبود کارخانه تولید پالت پلاستیکی در شیراز معمولا تامین پالت پلاستیکی را واسطه ها و تامین کنندگان قطعات پلاستیکی و پلیمری انجام می دهند پس مشخصا قیمت پالت به مراتب بالا می رود
- خود واسطه بدلیل کاری که انجام می دهد درصد بالایی برای دریافت سود به قیمت پالت ها اضافه می شود که در این صورت حداقل بیست تا سی درصد قیمت افزایش می یابد.
- برای نگهداری پالت ها در انبارشان در شیراز هزینه های جانبی اعم از کارگر و اجاره انبار قطعات و پرسنل نیاز هست که همه این عوامل باز هم باعث افزایش ۳۰٪ دیگر در قیمت پالت پلاستیکی موجود در شیراز می گردد.
هدف ما سرعت و پشتیبانی از تمام مشتریان می باشد پس شما اکر در شیراز هستید و قصد خرید پالت پلاستیکی در شیراز را دارید یا در هر نقطه کشور هستید تنها پالت مورد نیاز تا کارخانه شما ۲۴ ساعت می باشد و ضمنا هزینه حمل بسیار پایینتر از هزینه های جانبی ای می باشد که از یک واسطه انجام می دهید.
در این مقاله به اختصار توضیح داده شد و امیدواریم شما کاملا متقاعد شده باشید که اگر پالت پلاستیکی در شیراز می خواهید می توانید از شهر دیگر خرید کنید پ هم بسرعت بدستتون برسد و هم پالت ارزان باشد برای شما.

3.8/5 (5 رای)
ارسال نظر
verification