خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
پالت پلاستیکی دست دوم

یک دهه ای است که پالت پلاستیکی برای خودش جا باز کرده است و کم کم جای پالت چوبی در صنعت کشور را می گیرد و از این رو با توجه به مصرف پالت پلاستیکی اخیرا به شما پیشنهاد استفاده از پالت دست دوم‌ می شود.

 گاها خریدار پالت را مردد میکند که پالت پلاستیکی نو بخرد یا پالت پلاستیکی دست دوم؟

 

پالت پلاستیکی نو یا پالت پلاستیکی دست دوم ؟


در ابتدا جواب این سوال رو به شما میدهم و بعد دلایل آن را بازگو‌میکنم. بی شک خرید پالت پلاستیکی نو گزینه ای به مراتب بهتر نسبت به پالت پلاستیکی دست دوم یا پالت پلاستیکی کارکرده می باشد. 
یکی از دلایل مخالفت با پالت پلاستیکی دست دوم این می باشد که شناسنامه آن پالت رو ندارید و نمیدانید که زمان تولید آن چه بوده، با چه موادی تولید شده (مواد اولیه پالت پلاستیکی) و ... که عدم شناسایی این محصول منجر به ضرر خریدار می باشد چون ممکن است پس از مدتی خیلی کوتاه شکسته و غیر قابل استفاده شود.


یکی دیگر از دلایلی که نباید از پالت پلاستیکی دست دوم استفاده کرد این می باشد که باعث انتقال آلودگی می شود. بعنوان مثال اگر پالت پلاستیکی دست دوم قبل از فروش در یک کارخانه ای که در صنعت مواد شیمیایی بوده و بعد از اینکه آن‌کارخانه بدلیل عدم نیاز اقدام به فروش کند و خریدار آن یک کارخانه فعال در صنایع غذایی باشد باعث می شود آلودگی خطرنامی در صنایع غذایی انتقال داده شود، این یکی از مهمترین دلایل در رد کردن خرید پالت پلاستیکی دست دوم می باشد. 
پالت پلاستیکی دست دوم باید آسیاب شود و مواد آن پس از شستشو و تقویت دوباره به چرخه تولید برگردد نه اینکه از آن در صنایع مختلف استفاده شود.
در اینجا پیشنهاد می شود هیچ وقت به دلیل اینکه فکر می کنید که در هزینه صرف جویی می کنید اقدام به خرید پالت پلاستیکی دست دوم نکنید.

قیمت پالت پلاستیکی دست دوم

اگر چه قیمت پالت های پلاستیکی دست دوم نسبت به پالت های پلاستیکی نو کمتر است اما ارزش خرید پالت پلاستیکی نو بر اساس دلایل گفته شده بیشتر است. با خرید پالت نو در هزینه های بعدی و بیشتر صرفه جویی خواهید کرد. چون با خرید پالت دست دوم ممکن است بعد از مدتی کوتاهی مجبور به خرید مجدد شوید.

پالت پلاستیکی دست دوم

پالت پلاستیکی دست دوم اصفهان 

میزان نیاز به پالت های پلاستیکی دست دوم براساس بررسی های انجام شده در استان اصفهان زیاد است. در صورتی که از استان اصفهان هستید و به دنبال پالت پلاستیکی دست دوم هستید قبل از اقدام به خرید به پالت دست دوم برای مشاوره خرید پالت نو با کارشناسان ما در پالت کاسپین تماس بگیرید.

 

پالت پلاستیکی دست دوم تبریز

دومین استان برای درخواست و خرید پالت دست دوم ، استان تبریز است که بر اساس آمارها افراد دارای کسب و کارها و نیاز به خرید پالت قصد خرید پالت دست دوم دارند. در صورتی که از استان تبریز هستید و به دنبال پالت پلاستیکی دست دوم هستید قبل از اقدام به خرید به پالت دست دوم برای مشاوره خرید پالت نو با کارشناسان ما در پالت کاسپین تماس بگیرید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد پالت پلاستکی در تبریز  میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید 

خرید پالت پلاستیکی تبریز

پالت پلاستیکی دست دوم کرج

سومین استان بر اساس امارهای جستجوی کاربرها برای خرید پالت دست دوم استان کرج است. در صورتی که از کرج هستید و به دنبال پالت پلاستیکی دست دوم هستید قبل از اقدام به خرید به پالت دست دوم برای مشاوره خرید پالت نو با کارشناسان ما در پالت کاسپین تماس بگیرید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد پالت پلاستکی درتهران  میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید 

خرید پالت پلاستیکی تهران

چه زمانی به پالت پلاستیکی دست دوم نیاز است ؟

خرید پالت پلاستیکی دست دوم

بعضی شرکت ها برای کاهش هزینه پالت پلاستیکی دست دوم خریداری می کنند. پالت پلاستیکی کار کرده به خاطر جنس پلاستیکی اش مثل پالت فلزی و پالت چوبی دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نمی شود. پالت پلاستیکی بعد از مستهلک شدن به خاطر جنس پلی اتیلن به کار رفته در آن قابل بازیافت است و دست دوم و یا ضایعات آن نیز قابل فروش است از این رو اگر شرکتی در آینده قصد فروش پالت پلاستیکی خود را دارد بهتر است پالت پلاستیکی خریداری کند.

 

پالت پلاستیکی دست دوم
پالت پلاستیکی دست دوم
پالت پلاستیکی دست دوم
پالت پلاستیکی دست دوم

برای خرید و مشاهده تمامی پالت های پلاستیکی پالت کاسپین به لینک زیر مراجعه کنید 

خرید پالت از پالت کاسپین

3.6/5 (7 رای)
ارسال نظر
verification