خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
پالت یورو چیست و چه کاربردی دارد؟


پالت پلاستیکی با اندازه استاندارد یورو


همانطور که اسم این نوع پالت های مشخص است در اروپا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و خواستگاه این نوع پالت ها نیز اروپا است. اما چه ویژگی هایی انها را به این نام معروف کرده است ؟ ایا این پالت ها فقط در اروپا استفاده می شوند؟

در این مطلب در مورد استفاده پالت پلاستیکی یورو در اروپا و مزایای استفاده از آنها در عملیات لجستیکی می پردازیم.


پالت یورو چیست ؟


یک پالت یورو یا پالت 80*120 دارای نه پایه می باشد که به سه دست تقسیم شده اند و با سه رانر یا اصطلاحا سه تیرک به هم متصل شده اند. یکی دیگر از استاندارد های این مدل پالت این است که هر با سه مدل تجهیزات جابجایی پالت یعنی  جک پالت، استاکر و لیفتراک قابل حمل است. همچنین برای کارهای صادراتی می توان این مدل پالت پلاستیکی را در وزن های سبکتر استفاده کرد.


آیا پالت های یورو در فقط در اروپا استفاده می شود؟


خیر، پالت های یورو در بسیاری از کشورهای اروپایی و همینطور در سراسر جهان به طور گسترده ای شناخته شده و پذیرفته شده است.
پالت یورو یک اندازه پالت استاندارد است که ابعاد آن80*120 است. این استانداردسازی امکان حمل و نقل و ذخیره سازی کارآمد کالا را فراهم می کند و نیاز به سفارشی سازی را کاهش می دهد و فرآیندهای لجستیک را ساده می کند.

به ویژه در صنایعی که برای عملیات لجستیکی کارآمد به اندازه پالت استاندارد نیاز دارند. صنایع خودروسازی، ساختمانی و تولیدی تنها چند نمونه از صنایع در انگلستان هستند که به دلیل ظرفیت باربری بالا و سازگاری با انواع تجهیزات جابجایی، معمولاً از پالت های یورو استفاده می کنند.

مزایای استفاده از پالت های یورو چیست؟


استفاده از پالت های یورو به ویژه برای تجارت بین المللی نیز مفید است، زیرا استانداردسازی اندازه و طراحی پالت به این معنی است که آنها توسط گمرک و ارائه دهندگان لجستیک شناخته شده و پذیرفته می شوند. این امر حمل و نقل روان و کارآمد کالا را در کشورهای مختلف تسهیل می کند و خطر تاخیر و مشکلات گمرکی را کاهش می دهد.
از دیگر استاندارد های این مدل پالت این است که هم در انبارش بصورت تکی جوابگو می باشند، هم در حالت انبارش بصورت دو ردیفی و سه ردیفی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین در قفسه بندی و راک ها قابل بارگذاری باشد، به عبارتی پالت یورو باید توانایی تمام پوزیشن ها و موقعیت های ممکن در انبارداری را دارا باشد. 
یکی دیگر از مزایای پالت های یورو دوام و قابلیت استفاده مجدد آنهاست. پالت های یورو می توانند بارهای سنگین تا 1500 کیلوگرم را تحمل کنند و برای مشاغلی که به پالت هایی با ظرفیت باربری بالا نیاز دارند ایده آل هستند. همچنین برای جابجایی آسان و سازگاری با انواع تجهیزات جابجایی، کاهش خطر تصادف و آسیب به کالا طراحی شده اند.

قابلیت استفاده مجدد از پالت های یورو نیز آنها را به یک گزینه پایدار عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که دوستی با محیط زیست را در اولویت قرار می دهند. پالت های یورو را می توان چندین بار مورد استفاده مجدد قرار داد، که نیاز به تعویض مکرر پالت ها و کاهش ضایعات را کاهش می دهد. این می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه برای کسب و کار شما در دراز مدت و همچنین کاهش خطر آسیب رساندن به محیط زیست شود!


پالت های یورویی به دلیل اندازه استاندارد، دوام و سازگاری با محیط زیست انتخابی محبوب هستند، در حالی که پالت های استاندارد گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ارائه می دهند و بسته به مواد مورد استفاده می توانند گزینه ای مقرون به صرفه باشند. در نهایت، انتخاب بین پالت های یورو و استاندارد به نیازها و الزامات خاص یک تجارت بستگی دارد.

به طور کلی، پالت های یورو اغلب در بریتانیا در صنایع مختلف و عملیات لجستیک استفاده می شود. استاندارد بودن، ظرفیت تحمل بار بالا، سازگاری با تجهیزات حمل و نقل و پایداری آنها را به گزینه ای کاربردی و مقرون به صرفه برای مشاغل تبدیل می کند.

پالت یورو در پترو پالت کاسپین


در پترو پالت کاسپین ، طیف وسیعی از پالت های یورو را متناسب با صنایع و نیازهای مختلف وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از آنها را انتخاب کنید.


پترو پالت کاسپین متعهد به ارائه پالت های یورو با کیفیت بالا و پشتیبانی از مشتریان خود در عملیات لجستیکی آنها هستیم. برای مشاوره خرید پالت پلاستیکی با ما تماس بگیرید
 

4.5/5 (4 رای)
ارسال نظر
verification