خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
دلایل استفاده از پالت های پلاستیکی در صنعت خودرو

با پیشرفت تکنولوژی، شیوه های لجستیک نیز افزایش می یابد. به طور سنتی، پالت‌های چوبی اغلب برای حمل محموله‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما با آخرین پیشرفت‌ها از جمله فناوری اصطکاک بالا، ضد لغزش، پالت‌ها و سینی‌های پلاستیکی به‌سرعت به عنوان راه‌حل پیشرو حمل مواد در مدیریت زنجیره تامین ظاهر شدند.

صنعت خودرو یکی از اولین صنایعی بود که پلاستیک را به عنوان ماده انتخابی پالت خود پذیرفت. در این پست، دلایل تغییر آنها از چوب را پوشش می‌دهیم و مزایای اقتصادی و دیگر و ویژگی‌های خاص صنعت را که پالت‌های پلاستیکی خودرو را به یک راه‌حل طولانی‌مدت بادوام‌تر و مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کنند، برجسته می‌کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پالت‌های پلاستیکی خودرو و یا برای اطلاع از اینکه آیا پالت‌های پلاستیکی برای صنعت شما مناسب هستند، با تیم فروش پالت کاسپین تماس بگیرید 

مزایای پالت های پلاستیکی مورد استفاده در صنعت خودرو


پالت های پلاستیکی طیف وسیعی از مزایا را نسبت به پالت های چوبی برای صنعت خودرو ارائه می دهند. هنگامی که خودروسازان شروع به استفاده از پالت ها و سینی های پلاستیکی خودرو کردند، مزایای زیر را کشف کردند که به آنها کمک کرد تا ببینند پالت های پلاستیکی راه آینده هستند:

پالت پلاستیکی در صنعت خودروسازی

دوام: پالت‌ها و سینی‌های پلاستیکی خودرو نسبت به چوب بادوام‌تر هستند، زیرا خرد نمی‌شوند، تار نمی‌شوند یا مواد شیمیایی را جذب نمی‌کنند. پالت های چوبی به سادگی نمی توانند در طول عمر رقابت کنند. پالت های پلاستیکی را می توان تقریباً 10 تا 12 بار بیشتر از پالت های چوبی استفاده کرد. بهتر است که پالت‌های پلاستیکی قدیمی را حتی می‌توان بازیافت کرد و در ساخت پالت‌های پلاستیکی جدید با حفظ ثبات در استحکام و یکپارچگی استفاده کرد.


قابل برگشت: از طریق برنامه بازخرید پالت پلاستیکی ما، پالت های پلاستیکی خودرو را می توان پس از پایان عمر مفید خود بازگرداند. ما پالت های مستعمل شما را دوباره می خریم و بازیافت می کنیم و آنها را با پالت های جدید جایگزین می کنیم. حتی اعتباری برای درخواست سفارش بعدی خود دریافت خواهید کرد. ما به مهندسی یک راه حل سبز و مقرون به صرفه برای حمل و نقل محموله افتخار می کنیم.


مقرون به صرفه: در نگاه اول، پالت های چوبی مقرون به صرفه تر به نظر می رسند، زیرا پالت های پلاستیکی می توانند حدود سه برابر گران تر باشند. با این حال، در دراز مدت، پالت های چوبی در واقع گران تر هستند. پالت های چوبی قبل از شروع به شکستن فقط دو تا سه دور دوام می آورند، در حالی که پالت های پلاستیکی با استفاده و محیط صحیح می توانند تا 50 دور یا بیشتر دوام بیاورند. برای خودروسازان، ممکن است یک دهه یا بیشتر طول بکشد تا نیاز به تعویض داشته باشند، که به ارائه هزینه کمتر برای هر بار کمک می کند. همچنین نیازی به سرمایه‌گذاری برای پردازش پالت‌ها و سینی‌های پلاستیکی با مواد شیمیایی یا حرارتی مانند چوب نیست.


کاهش آسیب: پالت‌های پلاستیکی بدون لغزش  دارای ترکیبی ایده‌آل از دوام‌سنج، شکل‌پذیری و بافت برای ایجاد اصطکاک و سختی مطلوب هستند که به جلوگیری از لغزش و سر خوردن قطعات خودرو در داخل بار کمک می‌کند. با سختی های مختلف متناسب با بار، می توان از پالت ها و سینی های پلاستیکی برای حمل بار در وزن های مختلف استفاده کرد و همچنان از مزایای فناوری ضد لغزش پالت های پلاستیکی بهره برد. برای برداشتن آن یک قدم جلوتر، شامل تجزیه و تحلیل در محل برای تعیین محصولاتی است که برای کاهش جابجایی بار در حین حمل و نقل و کاهش آسیب محصول نیاز دارید - یک قطعه حیاتی از معادله برای خودروسازان.


پلاستیک گزینه های بیشتری نسبت به چوب دارد


دور شدن از پالت‌های چوبی نه تنها با مزایای اقتصادی و عملکردی همراه است، بلکه دنیای جدیدی از گزینه‌های محصولات پلاستیکی را برای زنجیره‌های تامین صنعت خودرو باز می‌کند. چه چرخ‌های حمل‌ونقل، باتری‌ها، بلوک‌های موتور، سرسیلندرها، کمپرسورها، قاب‌های چراغ عقب، تابه‌های روغن، پیستون‌ها یا سایر قطعات، مدیران لجستیک می‌توانند محصولات زیر را با توجه به کاربرد خاص خود تنظیم کنند:

  • پالت های پلاستیکی خودرویی HDPE حرارتی دو ورقه ای
  • بسته های چرخ تودرتو، سازگار با نوار نقاله
  • بسته های باتری محصور شده سبک وزن
  • داناژ در اندازه ها، شکل ها و ضخامت های مختلف
  • سینی های سفارشی برای قطعات مختلف خودرو


صنعت خودرو در انتقال از پالت های چوبی به پلاستیک پیشرو بوده است، اما این تنها صنعتی نیست که می تواند از آن سود ببرد. تقریباً هر صنعتی می تواند همان مزایای اقتصادی و افزایش عملکرد را از ایجاد این سوئیچ ببیند.

 

/5 (0 رای)
ارسال نظر
verification