خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
تفاوت های پالت های پلاستیکی مناسب جک پالت و لیفتراک

یکی از مهم ترین و ضروری ترین نکاتی که صاحبین کسب و کار قبل از خرید پالت پلاستیکی باید به آن توجه نمایید، سازگاری پالت با جک پالت و یا لیفتراک می باشد. در این مطلب قصد داریم تا تفاوت های این دو نوع پالت را شرح دهیم. 

شما می توانید پالت های پلاستیکی مورد نیاز خود را از تولید کننده تخصصی پالت، پالت کاسپین تهیه کنید. شما می توانید قبل از ثبت سفارش در مورد تمامی ویژگی های پالت مورد نظر خودتان با کارشناسان فروش پالت کاسپین مشورت کنید و سپس مناسب ترین پالت پلاستیکی خود را تهیه کنید 

 

تفاوت اصلی بین یک پالت جک خور و یک پالت لیفتراکی در اتصال پایه‌های پالت است. در پالت لیفتراکی، همهٔ پایه‌ها به هم متصل هستند، در حالی که در پالت جک خور، پایه‌ها به صورت مجزا یا به دسته‌هایی متصل شده‌اند. این تنها تفاوت نیست؛ زیرا پالت‌های لیفتراکی معمولاً توان حمل بار بیشتری دارند و به دلیل وصل شدن پایه‌ها از زیر پالت، قدرتنمایی بیشتری دارند. در عوض، پالت‌های جک خور هم می‌توانند با جک پالت حمل شوند و هم با لیفتراک، اما پالت‌های لیفتراکی قابلیت حمل با استاکر را ندارند.


با پیشرفت تکنولوژی، طراحی قالب‌های پالت پلاستیکی به نحوی تغییر کرده است که حتی پالت‌هایی که ابتدا برای استفاده با جک خور طراحی شده بودند، اکنون با ایجاد شیب در دهانه ورودی، قابلیت استفاده با لیفتراک را نیز دارند. در پالت کاسپین، از این تکنولوژی پیشرفته در تولید پالت‌ها استفاده می‌شود، به طوری که تمام پالت‌های آن نه تنها برای استفاده با لیفتراک، بلکه برای استفاده با جک خور نیز مناسب هستند. با این حال، باید توجه داشت که این پالت‌ها همچنان قابلیت حمل با استاکر را ندارند. اگر نیاز به استفاده از استاکر دارید، بهتر است قبل از خرید پالت‌ها، با مشاوران فروش مشورت کنید تا پالت مناسبی را انتخاب کنید.

برای مشاهده تمامی پالت های تولید شده در پالت کاسپین می توانید به محصولات مراجعه کنید 
تفاوت های پالت های پلاستیکی مناسب جک پالت و لیفتراک
تفاوت های پالت های پلاستیکی مناسب جک پالت و لیفتراک
تفاوت های پالت های پلاستیکی مناسب جک پالت و لیفتراک
مشاهده تمامی پالت ها

 

برای خرید یک پالت جک خور نباید تنها به وصل بودن یا عدم وصل بودن پایه‌ها توجه کرد. ابعاد وسط پالت نیز از اهمیت بالایی برخوردارند. بسیاری از شرکت‌ها در زمان تهیه پالت جک خور به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند. بنابراین، قبل از خرید، ابعاد ستون وسط پالت و فضای ورودی شاخک جک پالت را با ابعاد شاخک‌های جک پالت مقایسه و بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که جک پالت به طور دقیق و به صورت فیت با پالت سازگار است. این اصطلاحا به معنای این است که جک پالت باید به طور کامل و بدون مشکل با پالت هماهنگ شود.

5.0/5 (1 رای)
ارسال نظر
verification