خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
ویژگی های یک پالت پلاستیکی مناسب

یک پالت پلاستیکی مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

طی نظر سنجی های انجام شده از مدیران تولید، سرپرستان انبار، رانندگان لیفتراک و مدیران تدارکات، پرسیده شد که یک پالت پلاستیکی مناسب باید دارای چه ویژگی هایی باشد.
نکته جالب این است که هر کدام از مسئولین شرایط متفاوتی را در مورد یک پالت پلاستیکی مناسب بیان کرده اند و ما بر اساس نظر سنجی های انجام شده به جمع بندی رسیدیم و از هر مسئول یک نظر که بیشترین تکرار یا اجماع را داشته بود برای شما آورده ایم:

نظرات افراد در مشاغل مختلف در خصوص ویژگی یک پالت پلاستیکی با کیفیت 


١- مدیر تدارکات: از نظر یک مدیر تدارکات اولین ایتم جهت خرید پالت پلاستیکی پایین ترین قیمت نسبت به درخواست خرید می باشد و نکات دیگر به اولویت های بعدی معطوف می شود.


2- سرپرست انبار: از نظر اکثر سرپرستان انبار یک پالت پلاستیکی باید کمترین صدمات را داشته باشد که به محصول تولید آسیب نزند یعنی پالت پلاستیکی باید کمترین میزان شکستگی را داشته باشد.


3- رانندگان لیفتراک: از نظر آنها یک پالت پلاستیکی میبایست دهانه ورودی بزرگی داشته باشد به گونه ای که به راحتی شاخه لیفتراک وارد شود و هیچگونه چالشی نسبت به جابجایی پالت نداشته باشد.


4- کارگران ساده کارخانه: از نظر آنها اولا پالت باید پلاستیکی باشد و پالت چوبی و ... را قبول ندارند و دوما اینکه پالت پلاستیکی وزن بالایی نداشته باشد که با دست راحت جابجا شود و فشار زیادی را برای جابجایی دستی به آنها نیاورد.

شرکت پترو پالت کاسپین با توجه به تجربه کاری خود در زمینه تولید پالت پلاستیکی و همچنین با استفاده از نظر تمامی بخش های یک کارخانه در مورد یک پالت پلاستیکی ایده آل در حال حاضر با کیفیت ترین پالت پلاستیکی را به شما پیشنهاد می دهد. انواع محصولات پالت پلاستیکی را در پترو پالت کاسپین با توجه به نیاز های خود انتخاب کنید و برای سفارش اقدام فرمایید.

ویژگی های پالت پلاستیکی با کیفیت

3.6/5 (7 رای)
ارسال نظر
verification