خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
پالت تیرک دار

پالت های پلاستیکی 


پالت‌ها‌ که به حفظ سلامت کالاها در انبار کمک می‌کنند، دارای جنس‌های متفاوتی هستند. به دلیل استقبال زیادی که از این وسیله کاربردی صورت گرفته است، تولیدکنندگان اقدام به ساخت انواع پالت، در ابعاد متفاوت و همچنین قدرت تحمل و استقامت متفاوت کرده‌اند.


امروزه پالت پلاستیکی که از جنس پلی اتیلن ساخته می‌شود، بسیار مرغوب‌تر و پرتقاضاتر از پالت چوبی یا فلزی است. به این علت که با توجه به وزن سبک آن و قابل حمل بودن، دارای استقامت قابل قبولی نیز است. بین مدل‌های مختلف، پالت پلاستیکی تیرک‌دار استحکام بیشتری دارد و به‌راحتی می‌توان آن را بوسیله جک جابجا کرد. پالت را می‌توان نوعی سکو با ارتفاع کم، به شمار آورد که اغلب برای انتقال بار و یا ذخیره کردن مواد به صورت منظم، در انبارها به کار می‌روند. به‌منظور چیدمان و نگهداری کارتن، کیسه، جعبه و لوازم فولادی در انبارها، از پالت استفاده می‌کنند. پالت‌ها کمک می‌کنند کالاهای شما در انبار روی زمین قرار نگیرند و در معرض آسیب نباشند. اگر شما نیز برای چیدن کالا در انبار به دنبال انتخاب بهترین نوع پالت هستید، در ادامه مبحث ما را همراهی نمایید.

پالت پلاستیکی تیرک‌دار 


پالت‌ها در چندین جنس و نوع مختلف تولید می‌شوند که یکی از آن‌ها، پالت پلاستیکی تیرک‌دار است. به این صورت که در تولید آن، پایه‌هایی طراحی شده‌ است که مانند تیرک، آن را بالاتر از سطح زمین نگه‌داشته است. این تیرک‌ها کمک می‌کنند که استحکام پالت افزایش پیدا کند و قدرت تحمل وزن سنگین بار را داشته باشد.



مزیت‌های پالت پلاستیکی تیرک‌دار

 

این نوع از پالت‌ها به دلیل وجود تیرک، قدرت تحمل وزن بالا را دارند و دارای استحکام زیادی هستند. 
دیگر مزیت پالت پلاستیکی تیرک‌دار، بهداشتی بودن آن است. به این صورت که اغلب پالت‌های چوبی و فلزی، پس از گذشت مدتی دچار پوسیدگی یا نفوذ حشرات مختلف می‌شوند. اما پالت پلاستیکی به دلیل تمیز بودن، اغلب برای ذخیره کردن مواد غذایی استفاده می‌شود.
به دلیل وجود تیرک و همچنین دیواره، به‌راحتی قابلیت جابجایی و انتقال توسط جک‌های برقی یا دستی را دارا هستند.
جنس پلاستیک به‌کاررفته در آن، از جنس بسیار مرغوب است و در برابر ضربه، مقاوم و منعطف است.
وزن این پالت‌ در مقایسه با انواع دیگر پالت‌ها، سبک‌تر است و قابلیت حمل و نقل آسان را دارد.
علاوه بر طراحی ظاهری زیبایی که پالت پلاستیکی تیرک‌دار دارد، قادر است کالاها را به شکلی بسیار منظم با دسته‌بندی عالی، ذخیره و نگهداری کند.


جمع‌ بندی 


پالت‌ها وسیله‌ای بسیار کاربردی هستند که اغلب در انبارها استفاده می‌شوند. پالت‌ها تولید شده‌اند، به‌منظور اینکه بتوان به جای استفاده از کف زمین برای انبار کردن، از تمام حجم انبار بهره برد. با استفاده از پالت‌ها می‌توان مطمئن شد که کالاها دورتر از سطح زمین قرار گرفته‌اند و پس از مدتی دچار آسیب نمی‌شوند. 


از میان انواع پالت‌های موجود در بازار، یکی از بهترین مدل‌های آن، پالت پلاستیکی تیرک‌دار است. در واقع تیرک‌هایی که برای آن طراحی شده است، به استقامت و تحمل وزن بالای آن بسیار کمک کرده است. همچنین امکان حمل و نقل پالت نیز توسط تیرک‌های تعبیه شده در آن، راحت‌تر صورت می‌گیرد.

 

3.3/5 (4 رای)
ارسال نظر
verification