خرید و فروش پالت پلاستیکی
پالت کاسپین
نحوه انتخاب پالت پلاستیکی برای انبار

تمام کالاهای تمام شده و مواد اولیه در انبارهای سرتاسر جهان نگهداری می شوند و منتظر جابجایی هستند. قبل از اینکه بتوانید بهترین پالت انبار را انتخاب کنید، بسیار مهم است که بدانید پالت ها کجا قرار دارند و به کجا خواهند رفت. بیایید به چند سوال برای کمک به شروع کار نگاه کنیم.

پالت های انبار چیست؟


پالت های انبار پلاستیک را می توان به عنوان به اندازه کافی قوی برای حمل بار مشخص توصیف کرد. به اندازه کافی مقاوم است استفاده مکرر و ضربه های سخت لیفتراک ها، جک پالت و سایر تجهیزات جابجایی مواد را به روز نگه دارید. اکنون به جزئیات انتخاب پالت های انبار می پردازیم.

آیا پالت‌ها را قفسه می‌کنید – اگرچه پالت‌های پلاستیکی قفسه‌ای نقطه شروع خوبی هستند، اما باید یک قدم جلوتر بروید. آیا این پشتیبانی می شود یا پشتیبانی نمی شود؟ 


آیا می توانید پالت ها را روی نوار نقاله قرار دهید؟

کلیه پالت های پلاستیکی استاندارد و تخصصی را می توان با نوار نقاله استفاده کرد. انتخاب بین رشته، تودرتو یا دیگری بستگی به باری دارد که دارید و اینکه چگونه به پالت اجازه داده می‌شود در نوار نقاله پالت یا قفسه ها قرار گیرد.
آیا پالت ها را روی هم می چینینید؟ آیا انبار شما یک انبار دو پشته است یا بلوک؟ برای جابجایی راحت تر، ممکن است بتوانید پالت سبک تری را انتخاب کنید. قبل از تصمیم گیری، مطمئن شوید که بار استاتیک را واجد شرایط می دانید. احتمالاً با کیسه های حجیمی کار خواهید کرد که ابعاد مربعی دارند.

یکی از مزایای قابل توجه خرید پالت از پالت کاسپین ، مشاوره رایگان قبل از خرید پالت پلاستیکی مورد نیاز شماست که متناسب با نیازهای شما و فضای انبار شما باشد تا بتوانید از پالت های پلاستیکی نهایت استفاده را کنید. در ادامه می توانید نمونه هایی از پالت های پلاستیکی تولید شده در پالت کاسپین را مشاهده و برای مشاده تمامی کامل پالت روی لینک کلیک کنید
نحوه انتخاب پالت پلاستیکی برای انبار
نحوه انتخاب پالت پلاستیکی برای انبار
نحوه انتخاب پالت پلاستیکی برای انبار
نحوه انتخاب پالت پلاستیکی برای انبار
مشاهده تمامی پالت های پالت کاسپین


آیا شما پالت ها را نگه می دارید؟

تمرکز شما باید روی این باشد که آیا پالت های انبار شما در داخل خانه باقی می مانند یا وارد یک سیستم حلقه بسته می شوند. مواد پلاستیکی بادوام پلی اتیلن با چگالی بالا و HDPP. برای تضمین طولانی ترین عمر ممکن. اگر در حال صادرات هستید یا انتظار بازگشت پالت پس از ارسال را ندارید، می‌توانید موادی با عمر کوتاه‌تر مانند ACM و PO انتخاب کنید.
بار را فراموش نکنید

بار پالت بسیار مهم است. این جایی است که گزینه های مواد پالت پلاستیکی وارد بازی می شوند. وزن بار چقدر است؟ آیا بارها به طور مساوی توزیع شده اند؟ آیا مواد را جمع می کنید؟ به اندازه کافی پایدار برای روی هم چیدن؟ آیا بارهای خود را در جعبه، کیسه یا ظروف دیگر بسته بندی می کنید؟

آیا مواد غذایی یا محصولات دارویی در بار خود دارید؟ ممکن است برای تماس مستقیم به کارشناسان فروش پترو پالت کاسپین نیاز پیدا کنید.

تمامی سوالات شما  توسط تامین کننده پالت، پالت کاسپین پاسخ داده می شود تا به شما کمک کند برنامه خود را با پالت انبار درست مطابقت دهید.

4.0/5 (3 رای)
ارسال نظر
verification